6 mei 2012

GUERLAIN TERRA AZZURRA BY EMILIO PUCCI


De nieuwste collectie van Guerlain Terra Azzurra is een prachtige make up collectie geïnspireerd op het zomerse Italië. De ideale aanvulling op een übervrouwelijke zomer outfit. Nog een beetje zon, een cocktail en het goede leven kan beginnen!



De samenwerking met Emilio Pucci zorgt voor een interessante combinatie. Prachtige luxe producten, zoals we altijd gewoon zijn van Guerlain. Maar dit keer met een Italiaans Rivièra toetsje eraan verbonden. I like it!

Het eerste product doet onmiddelijk mijn hartje sneller slaan. Een ebbenhouten verpakking met daarin een duo van blush en bronzer. Wat wil je nog meer voor de zomer?






De welbekende Météorities Perles mogen zeker in deze collectie niet ontbreken. Ditmaal met een hintje blauw erin verwerkt. De Perles d'Azur corrigeren en egaliseren de gebronsde huid.


Hier twijfel ik niet aan, deze staat steenvast op mijn wishlist!

Daarnaast vind je nog enkele andere mooie producten terug in de Terra Azzurra collectie. Kijk maar!



Ik vind de collectie alvast prachtig. Het roept meteen zo'n warm zuiders gevoel bij me op. Ik ga zeker een kijkje nemen bij de parfumerie. Want ben eigenlijk benieuwd hoe die blauwe lipgloss eruit ziet in het echt!

Te koop bij de parfumerie medio mei 2012
Poudre Bronzante et Blush -  72,27 euro
Kôhl Kajal - 34,01 euro
Météorites Perles d'Azur -  51,01 euro
Météorites poederkwast - 36,13 euro
Nagellak Corail &  Bleu - 23,39 euro
Mascara Terra Azzurra - 36,13 euro
Ecrin 4 Couleurs oogschaduwpalet - 54,20 euro
Lipgloss Corail - Marron - Bleu - 29,23 euro

Vind jij de promofoto ook zo prachtig?

5 opmerkingen: