15 jun 2012

OPI | BORSTKANKERMAAND

Naar jaarlijkse gewoonte is de maand oktober borstkankermaand. Inmiddels bekend onder het grote publiek, waarbij jaarlijks diverse merken en bedrijven aan deze campagne meewerken oa OPI. De actie van vorig jaar was, dat per verkochte OPI nagellak of verzorgingsproduct bij Planet Parfum schonken ze 1 euro aan VZW Bordet.

Inmiddels werd de cheque overhandigd aan de VZW met een mooi bedrag van 10592 euro. Dus je kan zelf de rekensom wel maken hoeveel flesjes enz verkocht werden. Ik vind het alvast weer een mooi initiatief van OPI, want VZW Bordet staat in voor de uitoefening van onderzoek naar borstkanker. Helaas sterft jaarlijk 15 à 20 % van de vrouwen waarbij borstkanker vastgesteld wordt. Vandaar dat ik het zeker een mooi initiatief vind van OPI om het onderzoek naar te kunnen verbeteren.

Kortom een mooi eindresultaat als het je het mij vraagt, en ik vraag me al af wat OPI voor ons in petto heeft! Dat het een roze nagellak is, daar mogen we al zeker van zijn.

6 opmerkingen:

  1. Goed bedrag, zo zie je maar dat make-up kopen geen onzin is (mening van ouders) =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi bedrag :) ik ben fier op alle mensen die meegeholpen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig hoog bedrag!! Echt hele goede inzet van OPI :-)

    BeantwoordenVerwijderen