21 sep 2012

WINACTIE | BOURJOIS QUEEN ATTITUDE BEAUTY PAKKET - GESLOTEN

Onverwacht en volledig uit het niets belandde er gisteren een leuk mailtje in mijn inbox met goed nieuws voor jou! Ik mag namelijk nog een fijne Bourjois winactie organiseren.
 
Nieuw van Bourjois zijn de Queen Attitude producten. Vergroot je blik door gebruik te maken van de combinatie van dit Oosterse duo. Bourjois haalde zijn inspiratie uit het Verre Oosten en natuurlijk wie is het boegbeeld van de typische Arabische ooglook? Niemand minder dan welliswaar Cleopatra.
 
Wat kan je winnen?
 
Je kan een Bourjois Queen Attitude beauty pakket winnen met daarin de Queen Attitude mascara en de Queen Attitude khôl twv 39.47 euro.

Je ontvangt uiteraard nieuwe producten.

 
Hoe kan je deelnemen?
 
Dit keer een winactie met een doe opdracht. Maak je zelf helemaal op in Cleopatra stijl. Vervolgens even een leuk kiekje van jezelf maken, en doormailen naar beautytreasures@hotmail.be

Uit alle inzendingen zal ik vervolgens één winnaar kiezen die het Queen Attitude beauty pakket zal ontvangen. Maar er is meer.
 
 
 
 
Je kan namelijk voor één week het gezicht worden van de Bourjois Facebook pagina (van 01.10.12 tem 07.10.12). Dus wordt jij als ultieme Queen Attitude uitgekozen (wordt gedaan door Bourjois zelf). Dan ontvang je nog een extra make up pakket twv 81.43 euro. 
 
Zodra je deelneemt aan mijn winactie, en je wordt als winnaar door mij geselecteerd. Dan doe je automatisch ook mee aan de andere winactie.

De winactie is open voor Belgische en Nederlandse deelnemers. Meedoen kan doormiddel van je foto door te mailen naar beautytreasures@hotmail.be onder de melding "Queen Attitude". Inzenden kan tem 27 september 2012 (middernacht).
 
Graag some extra inspiration? Bekijk dan zeker en vast het filmpje hieronder. En dan zie je tevens de Queen Attitude producten al eens passeren.
 



Good Luck!

5 opmerkingen:

  1. alweer zulke mooie producten.... maar deze laat ik toch schieten. Ik gebruik zelf bijna nooit kohl. en ben en blijf verknocht aan mijn max factor mascara. Hier zal iemand anders zeker en vast veel blijer mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei, ik weet niet of ik de tijd ga vinden deze week om die look te maken. Allesinds: ik zal m'n best doen een plaatsjte tijd te vinden ^^ Want ik wil dit wel graag winnen ( LOVE all things arabesque .. )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer word de uitslag bekend, ben echt heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer binnenkort, ik wacht enkel nog op bevestiging van Bourjois zelf!

      Verwijderen