9 jan 2013

ESCADA | CHERRY IN THE AIR

Iedere keer opnieuw ben ik benieuwd naar de Escada limited edition trend geur. Inmiddels een paar jaar geleden kocht ik Ocean Lounge. Eveneens een limited edition geur, maar met zo'n heerlijke zoete geur. Ik heb deze geur nog steeds, maar ben er zo ontzettend zuinig mee. Bang dat hij op geraakt. De nieuwe lente/zomer geur van Escada noemt Cherry in the Air.


Deze speelse geur brengt je meteen in vervoering. Grijs en regenachtig weer wordt zo vergeten. Want als ik aan fruitbomen in bloei denk, dan denk ik aan de eerste zonnestralen die heerlijk aanvoelen op mijn lichaam. Wat mag je verwachten van de geur? In de topnoten zitten zwarte kersen, frambozen en mandarijntjes verwerkt. In het hart zitten gardeniabloemblaadjes, kokosorchidee en warme vanille. En misschien iets wat we niet meteen verwachten, maar in deze geur zit de geur van marshmallows verwerkt. Wat een bijzonder karakter aan de geur geeft. In de basisnoten zit sandelhout, eik en muskusnoten.
 
Het flesje is lief roze en bedekt met een patroontje van kersen en bovendien zit er nog een extra'tje aan deze flacon. Het is namelijk een ringbedeltje dat je kan dragen als juweeltje.
 
Ik kon het uiteraard niet laten om bij Ici Paris XL al eens te gaan sniffelen aan deze geur. En ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast. Ik had een vrij zoete geur verwacht. Dit is deels waar, maar na een tijdje gaat het zoete (de topnoten) weg en wordt het wel een heerlijke frisse lente geur. Mocht ik niet in mijn no buy periode zitten, zou ik deze zeker aanschaffen.
 
Te koop vanaf januari 2013 bij de parfumerie

Eau de Toilette 30 ml - 39 euro
Eau de Toilette 50 ml - 54 euro
Eau de Toilette 100 ml - 68 euro
Body Lotion 150 ml - 22 euro

9 opmerkingen: