15 jan 2013

LES COSMETIQUES DESIGN PARIS | EXPRESS EYE MAKE UP REMOVER

Een product waar ik zelden veel geld aan uitgeeft is een oogmake up remover. Ik heb tal van verschillende producten en merken uitgeprobeerd. Zowel luxe merken als zeer budget vriendelijke merken en ik kom steeds tot dezelfde vaststelling. Ze doen allemaal gewoon hetzelfde. Vandaar dat ik zelden meer dan 5 euro uitgeef aan een oogmake up remover. Het liefste gebruik ik een bifase product omwille van het feit dat ik 's morgens niet al te zuinig omspring met mascara. De nieuwste make up remover die in mijn badkamer kastje beland is, is de express make up remover van het merk Les Cosmétiques Design Paris. Dit merk is sedert het najaar te koop bij de Carrefour.
 
 
Het product ansich is een basis product in mijn ogen. Het doet wat het moet doen zonder dat ik heel hard moet zitten te boenen op mijn oogcontour. Ik probeer altijd met een zachte hand te werk te gaan, want tenslotte is de huid rond de ogen zo dun en delicaat.
geschud
De verpakking is zeer basic. Wat misschien ook wel samen hangt met de prijs die je ervoor betaald. Maar persoonlijk verwacht ik van een oogdemaquillant geen fancy verpakkingen. De opening is aan de grote kant, maar eens je dit weet, kan je er gewoon rekening meehouden.
 
Kortom dit product zou ik zeker heraankopen. Het is budget vriendelijk, makkelijk te vinden bij de Carrefour en geschikt voor allerlei soorten oogmake ups te verwijderen. Van zulke producten word ik vrolijk.
 
Te koop bij de Carrefour. Prijs per stuk 3.19 euro.

4 opmerkingen:

  1. tof dat het zo budgetvriendelijk is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Handig hé, hierdoor heb je wat extra centjes om aan iets anders te besteden.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dat is het ook, zeer budget vriendelijk en doet wat het moet doen! En daar hou ik van!

      Verwijderen