26 mrt 2013

ACHTER DE SCHERMEN | OPENDEURDAG BLUE SAGE

Een paar dagen geleden verscheen er een leuke uitnodiging in mijn inbox voor de opendeurdag van Blue Sage in Houthalen. De combinatie dichtbij en zondag namiddag spraken mij aan, dus besloot ik even een kijkje te gaan nemen. Misschien ken je Blue Sage wel, misschien ook niet. Maar Blue Sage ligt in hartje Limburg en is naast een schoonheidssalon, wellness ook een opleidingscentrum en winkel/webshop.

Aangekomen werd ik vriendelijk en openhartig onthaald door enkele prachtige dames die mij voorzien hebben van de nodige uitleg. Daarnaast maakte ik kennis met Christel Audenaerd. Een gerenomeerde nagelstyliste die inmiddels al meerdere bekende Vlamingen haar nagels heeft mogen onderhanden nemen.
medewerkster Isabel bezig met het plaatsen van Gel Polish

Zelf werd ik heerlijk verwend met een relaxerende nekmassage (een aanrader!) en kreeg ik de mogelijkheid voor de eerste keer Gel Polish te ontdekken van het merk Le Chat. Toen ik het merk voor het eerst hoorde dacht ik meteen dat het een Frans merk zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Het is daarentegen een Amerikaans merk dat een uitgebreid assortiment Gel Polish aanbiedt. Normaal is het kleuren gamma beperkt, maar Le Chat biedt maar liefst 90 verschillende kleuren Gel Polish aan! Amai! De keuze was enorm, maar ik koos voor een rode kleur met glitters. De meesten zullen Gel Polish intussen wel kennen. Het is een soort nagellak die op een speciale manier aangebracht wordt en vervolgens uitgehard wordt onder led lampen. Na 45 minuutjes in de stoel gezeten te hebben kan ik nu twee tot drie weken genieten van perfect gelakte nagels. Ik ga alvast de test aan en uiteraard breng ik nog uitgebreid verslag hierover uit met foto's!

Blue Sage is in Europa de officiële verdeler van Le Chat. Wat toch wel een hele eer is. Een onderdeel van Le Chat is de nagellak lijn Dare to Wear. Iets wat mijn aandacht meteen trok. Zeker door het feit dat iedere Gel Polish (de kleur) ook verkrijgbaar is in een gewone nagellak. Handig, want dan kan je zelf thuis je Gel Polish bijwerken zodra je nagels groeien. Of uiteraard gebruiken als gewone nagellak.

Je kan de producten van Le Chat tevens online bestellen via de webshop.

10 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! Ik ben benieuwd naar jouw nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik wist wel dat ik de naam Blue Sage in je filmpje ergens van kende! Ik weet het liggen, maar ben er zelf nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeps, mocht je ooit de nageltjes eens onder handen willen laten nemen dan is Blue Sage een goed adresje :-)

      Verwijderen
  3. Leuke lakjes! Benieuwd naar je artikel!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw, leuk! ben benieuwd naar het artikel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, leuk artikel, nogmaals bedankt :-)

    BeantwoordenVerwijderen