13 mrt 2013

WIN WIN WIN EEN DOVE VERWENPAKKET - GESLOTEN

Voor al diegenen die gehoopt hadden dat eindelijk de lente in aantocht was en deze week al hebben moeten op boxen tegen het geure, koude winterse weer heb ik goed nieuws voor! Want ik heb namelijk een prachtig Dove beauty en verwenpakket dat ik kan verloten onder één van mijn lezers.

Dove staat synoniem voor voeding en hydratatie voor de huid en trekt dit door in hun volledig assortiment voor zowel vrouwen als mannen. De producten in deze prachtige roze box zijn uit het vrouwen assortiment.
Intensive Repair haarmasker
Intensive Repair shampoo
Intensive Repair conditioner
Pure & Sensitive douchecrème
Pure & Sensitive bodylotion

Wat moet je doen om kans te maken op dit beauty en verwenpakket van Dove? Simpel, laat in de comments weten dat je meedoet aan de winactie.

Extra winkansen bekom je door Beauty Treasures te volgen via Bloglovin', Twitter , Facebook en Youtube . Mocht je mij volgen, vergeet het dan zeker niet te vermelden in de comments.

De winactie is open voor Belgische en Nederlandse deelnemers. Meedoen kan tem 27 maart 2013. Op 28 maart 2013 maak ik de winnaar bekend.

Via de facebook pagina van Dove blijf je steeds op de hoogte van de laatste nieuwe en leuke weetjes. Zeker eens een kijkje nemen.

Veel succes!

25 opmerkingen:

  1. O wat een heerlijke winactie! Ik hou van Dove.... vooral van hun bodylotions :-)
    Ik doe dus graag mee.
    Ik volg je eigenlijk alleen via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik heb je overal gevolgd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe mee en ik volgde je overal al

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie! Ik volg je via facebook en bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe mee!

    Ik volg je via Twitter en Bloglovin' :)
    Mijn e-mail adres is: malou_beld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee met de winactie! Ik volg je op Bloglovin' en mis zo niets van je updates :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!
    Ik volg je al via facebook, bloglovin' en youtube :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik doe mee! Extra verwennerij is altijd welkom. Ik volgde je al via Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker! Ik doe graag mee :)
    Ik volg op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee ! Ik volgde je al op bloglovin en twitter !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IK doe graag mee omdat dove een topmerk is en ik deze producten nog niet gebruikt heb maar ze wel graag wil proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super !! Ik hou van dove!! Ik doe mee !! ik volg je op bloglovin en fb :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, Ik doe ook mee! ik volg jou op fb en bloglovin;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn! Ik doe mee, ik volg jou op fb en jouw eigen blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee ! volg je via bloglovin, twitter, FB en youtube ! Nu maar duimen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige winactie! Ik doe graag mee (: Ik volg je via twitter, bloglovin + fb geliked!!

    Liefs,
    Britt.
    (eventuele email: faithlinn@msn.com)! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke winactie, ik ben verzot op de producten van Dove.
    Ik volg je op FB, Twitter, bloglovin en YT.

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ZO tof! Ik doe zeker mee! Ik heb je overal gevolgd :)
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toffe actie! Doe graag mee! Vooral benieuwd naar het haarmasker, mijn krulletjes kunnen wel wat extra verzorging gebruiken! Volg je via bloglovin en fb. Heb je blogpost ook een like gegeven op bloglovin. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee met de wedstrijd.
    Ik volg je via facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie winactie!
    Ik doe ook graag mee :)
    Ik volg je natuurlijk op alle mogelijke manieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne winactie! Ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke actie! Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin, Twitter en FB! Duimen maar!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke winactie! Ik doe heel graag mee. Dove is echt 1 van mijn favoriete merken. Maar de shampoo heb ik eigenlijk nog nooit geprobeert...wordt hoog tijd dus..

    BeantwoordenVerwijderen