11 apr 2013

TAHITI | NIEUW GAMMA SECRET DOUCHEGELS & WINACTIE - GESLOTEN

Toen ik hoorde dat Tahiti met drie nieuwe douchegels op de markt kwam, kon mijn geluk haast niet op. Tahiti is voor mij pure nostalgie. Vroeger kocht mijn mama altijd de douche crème met kokosnoot. Een ware klassieker voor mij en ik moet toegeven na al die jaren blijft het merk mij interesseren. Het is naast zeer betaalbaar ook gewoon prettig in gebruik. Vandaag heb ik de mogelijkheid om het nieuwe gamma aan jou voor te stellen.
 
Het Tahiti Secret gamma bestaat uit drie varianten geïnspireerd op de schoonheidsgeheimen van eilandvrouwen. De douche crèmes zelf zijn verrijkt met hydraterende bestanddelen en natuurlijke extracten afkomstig van exotische oorden. Hoe zou ik het moeten omschrijven? Al mijmerend beeld ik mij even in op een exotisch eiland beland te zijn. Ondanks ik gewoon onder mijn douche sta.

Ik ben erg benieuwd naar welke variant jouw voorkeur uitgaat. Tahiti Geheim van Magnolia & Sheaboter - Tahiti Geheim Jasmijn & Groene Thee of Tahiti Geheim Passievrucht & Monoï. Een complete review van elke geur komt zeker en vast nog online, aangezien ik de producten nog maar net binnen heb. De Jasmijn & Groene Thee en de Magnolia & Sheaboter zijn al mee onder de douche gegaan. Maar ik kan wel al verklappen dat mijn eerste indruk compleet in de lijn ligt van hetgeen ik verwacht had van dit nieuwe Tahiti Secret gamma. Ik denk dat de Passievrucht & Monoï douchegel een aanrader wordt richting de zomer. Aangezien ik mij geen meer zomerse geur kan inbeelden dan de geur van Monoï. De douchegels zijn stuk voor stuk lekker geparfumeerd en omhult je hele lichaam in zachtheid.
 
Ben jij inmiddels zelf benieuwd geworden naar het Tahiti Secret gamma, dan heb ik goed nieuws! Want ik heb de mogelijkheid om twee lezers gelukkig te maken met een set met daarin de Secret douche crèmes. En op deze manier kan je samen met mij het nieuwe gamma ontdekken. Hoe kan je deelnemen? Simpel, stuur een mailtje naar beautytreasures@hotmail.be en vertel mij waarom jij deze set graag zou winnen en vermeld je adres gegevens. Meedoen kan tem 15 april middernacht. De winnaar wordt persoonlijk door mij op de hoogte gebracht. De winactie is enkel open voor Belgische deelnemers.

Te koop vanaf april bij de drogisterij en supermarkt. Prijs per stuk 3.35 euro – 300 ml.

15 opmerkingen:

  1. die met passievrucht spreekt me wel aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan haast niet wachten om deze uit te proberen. Ik denk echt dat het een heel zomers geurtje is.

      Verwijderen
  2. Secret de magnolia & karité zou ik wel eens willen proberen. Tahiti voor kids is bij ons een topfavoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Passion & Manoï spreekt me het meeste aan vanwege de Manoï.. zo'n heerlijke geur is dat. Ik zal deze zeker bekijken in Frankrijk tijdens de vakantie want ik verwacht niet dat ze in NL te koop zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas heb ik geen idee of ze deze ook in Nederland gaan verkopen. Mocht dat niet het geval zijn, kan je ook altijd een tripje richting België maken haha. Ze zijn de moeite ;)

      Verwijderen
  4. ok!! Ik doe meee!!! Leuke winactie.. je mag een mailtje van mij verwachten :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er allemaal heel goed uit! Zo exotisch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Exotisch is inderdaad een goede omschrijving en ligt volledig in lijn met het concept.

      Verwijderen
  6. Die met magnolia en karité spreekt me wel aan.
    Ik heb alvast een mailtje gestuurd om kans te maken!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die met kokos is hier ook favoriet! Al moeten deze niet onderdoen, wat een heerlijke geuren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Dag Hilda, deze winactie is geruime tijd geleden afgesloten. Je kon slechts meedoen aan deze winactie tem april 2013. Er loopt wel momenteel een nieuwe winactie waar je wel aan kan meedoen nog tot eind van deze maand.

      Verwijderen