10 aug 2013

LOOK | EINDELIJK VERLOF

Gisteren avond heb ik mijn verlof ingezet met een avondje heerlijk uit eten met mijn lieve schat en mijn ouders in het Hassotel (ik denk stiekem dat ik verslaafd ben aan dit restaurant haha). We kozen voor de zomermenu waarbij we tal van heerlijke dingen voor onze neus geserveerd kregen. Foto's daarvan zie je wellicht soon voorbij komen in een behind the scenes artikel.
 
Maar voor mij was het weer een fijne gelegenheid om mezelf helemaal op te tutten. Natuurlijk was ik benieuwd naar de combinatie tussen de Kiko nr 152 oogschaduw en de Urban Decay Breathless. Deze laatste kleur zit automatisch in het customizable quad. De kleuren komen je misschien bekend voor, want het zijn uiteraard twee kleuren die gisteren in mijn artikel voorbij kwamen.
 

Gebruikte producten
 
Gezicht
MAC concealer
Ikos bronzing powder
 
Ogen
Revlon eyeprimer
Urban Decay Breathless oogschaduw
Kiko oogschaduw nr 152
Urban Decay Virgin oogschaduw
Urban Decay Creep oogschaduw
MAC wenkbrauwpotlood Redhead
Urban Decay 24/7 Zero oogpotlood
 
Lippen
Estée Lauder lipgloss Sun Burst
 
 
Alvast een fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Is het in het Hassotel echt zo lekker? :D Dan moet ik er ook eens een keertje gaan eten. Ik ga gewoon altijd standaard naar de Cho-Ka-Tee om bv. te brunchen maar dat ben ik nu een beetje beu, helaas :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een aanrader, maar voor ik vind het Hassotel eerder iets voor 's avonds te gaan eten. Niet zo voor snel tussen het shoppen door te doen ;-)

      Verwijderen
  2. Prachtige look, meid, je straalt altijd zo! Geniet van je vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi met de paarse oogschaduw :). Geniet van je vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pretty lady! heel mooie look! je kan er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look en weer super leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze look is echt mooi en je foto's zijn echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen