20 sep 2013

WINACTIE | BODYSOL ORCHIDEE SENSATION PAKKET - GESLOTEN

Graag een tikkeltje glamour in je badkamer? Dan zijn deze Bodysol Orchidee Sensation producten de moeite waard om eens uit te proberen. Ze zien er niet alleen 100 % vrouwelijk uit, ze zijn ook een waar plezier om jezelf mee te verwennen. Meer info over de producten zelf vind je terug in mijn vorig artikel over deze bodylijn.
 
Wil je zelf kans maken op het Orchidee Sensation gamma bestaande uit een douchegel, bodylotion en lipbalsem? Dat kan, hieronder vind je enkele richtlijnen terug mbt de winactie.
 

Hoe kan je deelnemen?
 
Laat in de comments een reactie na zodoende dat ik weet dat je meedoet plus stuur een e-mail naar beautytreasures@hotmail.be met daarin je adres gegevens. Gelieve in het mailtje ook te vermelden onder welke naam je de comment geplaatst hebt.
 
Je adresgegevens dienen louter voor het verzenden van het gewonnen product. Nadien worden je gegevens gewist. Ze worden niet gebruikt voor andere doeleinden.
 
Extra winkansen?

Extra winkansen kan je verdienen door mij te volgen via social media.
 
 
Meedoen kan tem 06/10/13 middernacht. Een geldige deelname is als je zowel een comment nagelaten hebt als een mailtje gestuurd hebt. De winnaar ontvangt na afloop van de winactie van mij een persoonlijke mail.
 
Veel succes!

 

15 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Mailtje is onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuk pakker !! Ik doe mee!! Het mailtje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wedstrijd! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe zeker mee en heb je een mailtje gestuurd (zoe2308@live.nl
    Ik volg je via twitter (zowiezo_), bloglovin (zoelouwerse) en facebook (zoe louwerse)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag maak ik kans op deze heerlijke producten. Ik volg je op Facebook en Bloglovin (irene niec).
    Ik ge de mail versturen, groetjes Irene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag meedoen met je actie, ik vind hem erg leuk. Ik volg je op facebook. Mijn naam is Ilja (weet niet goed hoe ik dat hier voor elkaar krijg dus dan maar zo)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke wedstrijd, ik doe heeeel graag mee! Ik volg je al via facebook en bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, ik doe alvast mee!
    ik volg je op facebook, bloglovin en twitter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net op tijd terug uit vakantie om nog mee te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog net op tijd om mijn kans te wagen! Ik volg je op Facebook, Twitter en Bloglvin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe zeker mee, leuke winactie en leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen