30 okt 2013

HAARVERZORGINGSPRODUCTEN VOOR GEKLEURD HAAR VOOR IEDERS BUDGET

Gekleurd haar vraagt een aangepaste haarverzorging. Vandaag een overzicht van drie verschillende merken die allemaal een gamma haarverzorgingsproducten aanbieden specifiek gericht op gekleurd haar in diverse prijscategorieën.
 

Laten we starten met de nieuwe producten van Syoss Supreme Selection.  We kennen Syoss allemaal van de reclamespots waarbij ze zichzelf voorstellen als een professioneel merk voor thuis gebruik. De formules van Syoss Supreme Selection zijn voorzien van een volledig nieuwe technologie: Cellular Hair Restore. De Supreme Selection lijn bestaat uit twee onderdelen met onder andere de Syoss Revive lijn voor gekleurd haar of highlights. Het beschermt je haar tegen kleurvervaging, biedt een langdurige kleurintensiteit en zorgt voor een schitterende kleurglans. De shampoo bevat geen sulfaten en zorgt samen met de conditioner voor een intensieve verzorging. Het elexir is een leuke extra. Je kan deze op drie manieren aanbrengen: voor het wassen om de kleur te verzegelen, na het wassen voor een intensieve verzorging en als styling finish op droog haar voor een schitterende glans.
 
 
Syoss Revive Color Seal Hair Bath Shampoo - 4,99 euro
Syoss Revive Color Seal Balsam Conditioner - 4,99 euro
Syoss Revive Super-Defense Color Elixir Color Protect Oil - 7,99 euro


De volgende twee producten zijn van Schwarzkopf Professional en bij deze ook de duurste uit het rijtje. Desondanks vind ik dat de prijzen goed meevallen voor professionele haarverzorgingsproducten. De Color Freeze lijn is geen nieuwe lijn, maar wel bij uitstek geschikt voor gekleurd haar, haar met highlights en voor geblondeerd haar. Met de introductie van BC Color Freeze, biedt Schwarkopf Professional een kleurbeschermingslijn aan met Color Freeze technologie en extra ‘Glow Effect’. De speciale Color Freeze formule sluit het haar oppervlak terwijl het de pigmenten op hun plaats vastzet, de Glow Magnifier verzekert een gezond uitziende glans. Op deze manier behoud je tot 90% van de kleurintensiteit en tot 100 % een glanzende kleur tot het volgende kappersbezoek. 





Schwarzkopf Professional Bonacure sulfaatvrije shampoo - 13.35 euro
Schwarzkopf Professional Bonacure conditioner - 15.15 euro


Hou je het liever wat budgetvriendelijker, dan zijn de producten van Dove uit het Color Care gamma de beste match voor jou. Alle producten zijn verrijkt met  de Color Revitalizer formule. De dubbele werking ervan zorgt dat je haren in alle zachtheid verzorgd worden en beschermd worden tegen schadelijke invloeden van buitenaf. En anderzijds voedt het je lokken zodat de levendige kleur langer behouden blijft. Maar daarmee houdt het niet op. De absorberende UV-filter voorkomt het afbreken van je haarkleur.


de Dove Colour Repair hairspray is niet meer te koop!


Dove Color Care shampoo - 3.79 euro
Dove Color Care conditioner - 3.79 euro
Dove Color Care haarmasker - 6.99 euro
Dove Color Care Tube conditioner 1 minuut - 4.99 euro


 
Naar mijn mening klinken alle drie lijnen interessant! Ik ga ze dan ook met heel veel plezier allemaal uit testen voor jullie. Intussen ben ik gestart met de lijn van Syoss. Maar van welke producten/lijn zou jij het liefste een review willen lezen? Dan kan ik hier uiteraard rekening mee houden.



7 opmerkingen:

  1. De producten van Dove zijn altijd super !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken Dove vooral van hun douche gamma, maar ben erg benieuwd naar de haarverzorgingsproducten!

      Verwijderen
  2. Ik denk dat de producten van schwarzkopf heel goed zullen scoren.. :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb degene van Dove al eens gehad, maar krijg er ontzettend verl knopen van. Ik heb hetzelfde met de shampoos/conditioner van Nivea. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen ervaring met Dove zelf, ik ga het zeker testen. Maar met Nivea haarverzorging heb ik zelf geen last. Jammer!

      Verwijderen
  4. Ik ben gek op de Dove serie!! heel erg fijn en zacht voor je haar!
    Liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen