14 dec 2013

ACHTER DE SCHERMEN | EVENT YVES ROCHER

Ik ken Yves Rocher al mijn hele leven. Mijn moeder bestelde vroeger (lang geleden) producten van Yves Rocher via post order. En ik vond het helemaal te gek al die zegels plakken. Pure nostalgie als ik eraan terug denk. Echter Yves Rocher is druk bezig om hun imago op te krikken. En dat merkte ik vorige week zeer goed tijdens hun event. Benieuwd naar de nieuwe lanceringen?
 
We mogen heel wat van Yves Rocher verwachten in 2014! Hetgene mij vooral wist te overtuigen is hun nieuwe huidverzorgingslijn Elixir 7.9. In de natuur zijn planten de belangrijkste bron van energie. Gebaseerd op dit gedachtengoed ontwikkelde Yves Rocher het complex 7.9 bestaande uit 7 krachtige plantenextracten. Op dit moment rusten er op het complex reeds 9 patenten. Vandaar de 9! Het doel van dit complex is om de huidcellen opnieuw te laten opleven. Waardoor de huidcellen op hun beurt opnieuw energie gaan produceren voor een jeugdigere uitstraling. De beproefde formule is afgestemd op verschillende huidtypes en - texturen.
 
 
Het gamma bestaat uit drie verschillende dagcrèmes (normaal tot gemengde huid, droge huid en gevoelige huid), een nachtcrème, een serum en oogcrème. Het jeugdigheidsversterkend serum heeft reeds 1,4 miljoen mensen weten te overtuigen. Ik ga binnenkort zelf aan de slag met de producten (eerst mijn skincare project verder volgen!). Zeer benieuwd of ze mij eerdaags ook aan het fan lijstje mogen toevoegen.
 
de oogroller
 
de drie verschillende dagcrèmes
 
Een extra positief puntje vind ikzelf dat de prijzen zeer betaalbaar zijn. Ze zijn gelegen tussen de 12.90 euro en  19.90 euro. De review volgt uiteraard nog. De producten zullen te koop zijn vanaf februari 2014. Producten die wel reeds te koop zijn, is de Couleurs Nature kerstlook.
 
Couleurs Nature kerstlook
 
Er staan ook nog andere lanceringen op het programma voor het voorjaar van 2014. Onder andere een nieuwe afslankingslijn, een vernieuwde lijn voor de onzuivere huid en enkele nieuwe make up producten.
 

 

 
Meer behind the scenes foto's vind je terug op mijn facebook pagina.
 

9 opmerkingen:

  1. Superleuk, ben benieuwd naar de nieuwe 7.9 lijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die groene, glazen potjes zijn zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die oogroller ziet er lekker verkoelend uit! Ik hou van die rollerdingetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enkele van de makeup producten heb ik in mijn bezit , maar nog niet de kans gehad om ze te gebruiken.
    Ik ben al sinds men tienerjaren een fan van Yves rocher , ben er eveneens dus mee opgegroeid en hou nog steeds enorm van de producten !

    BeantwoordenVerwijderen