14 apr 2014

WINACTIE | WIN EEN JAAR LANG BESCHERMING MET INFINITY ALWAYS - GESLOTEN

Wij vrouwen hebben er allemaal maandelijks last van. Je voelt jezelf niet zo geweldig, de woorden chocolade en vettig eten trekken meteen de aandacht en chagrijnigheid heeft de bovenhand. Ik hoef er ongetwijfeld niet meer woorden aan "vuil" te maken om je te laten weten over wat ik het heb. Niemand vindt het fijn om ongesteld te zijn. Always probeert om het ons wat gemakkelijker te maken. 



Nieuw van Always zijn de Infinity maandverbanden. Het klinkt misschien gek, maar dit is het meest vernuftigde maandverband wat op de markt is. Het is hightech en revolutionair tegelijk. Always komt tegemoet aan de vrouwelijke wensen en combineert comfort met zekerheid. Dit maandverband is opgebouwd uit Infinicel. De microcellen zuigen het vocht naar binnen en stockeren het in de dubbele laagstructuur. Het klinkt allemaal gek, maar het komt er op neer dat dit maandverband tot 10 keer zijn eigen gewicht kan opnemen. En het maandverband past zich aan (van vorm) voor een optimaal comfort (handig voor tijdens het sporten).
 

Uit het testje blijkt dat het vocht onmiddellijk opgenomen wordt en verspreid wordt over een grotere oppervlakte. Geen lekjes, het voelt niet vochtig aan en de kans op verzadiging is veel kleiner. 



Ben je min of meer benieuwd geworden? En zou je zelf de proef op de som willen nemen? Dan heb ik goed nieuws. Want ik heb de mogelijkheid om twee Belgische dames gelukkig te maken met één jaar Always bescherming.

Het Always Infinity pakket bestaat uit: 12 dozen Normal Plus, 12 dozen Night en 12 dozen Long Plus met een waarde van 143.64 euro. 

Hoe kan je deelnemen?
Stuur een e-mail naar beautytreasures@hotmail.be met daarin je adresgegevens. Meedoen kan tem zondag 27 april 2014 (middernacht). De winactie is enkel open voor Belgische deelnemers.

Extra winkansen? Die kan je verdienen door mij te volgen via social media. Vergeet zeker je extra winkansen niet te vermelden in je mailtje!
 


7 opmerkingen:

  1. Jammer dat het alleen voor Belgische dames is :c (Ik had er wel 3 jaar mee kunnen doen xD)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig zeg, maar wel zeer nuttig (en ook blitse verpakkingen zeg) ;) Ik doe in elk geval mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. janssens anne marie14 april 2014 om 23:00

    Ik heb meegedaan, wat een praktische wedstrijd ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer voor de NL lezers maar ik wens de Belgische dames succes! :D

    BeantwoordenVerwijderen