25 jun 2014

TUTORIAL | DOUBLE BUN INSPIRED BY NIVEA & SALLY BROOKS + WINACTIE - GESLOTEN

Speciaal voor de zomer creëerde Sally Brooks, hairstylist van Nivea, zes pittige looks om jou helemaal summerproof te maken. En natuurlijk je haren extra in de kijker te zetten. Ik ging zelf de uitdaging aan en maakte een recreatie.

 Double Bun inspired by Sally Brooks tutorial

 

Met de nodige skills krijg je in no time een gesofisticeerde look, in mijn tutorial is het allemaal ietsje nonchalanter. Aan jou de keuze wat je prefereert. Om je kapsel de hele dag/avond mooi en in vorm te houden gebruik je best een aangepast stylingsgamma. De producten van Nivea zijn het dan ook waard om als budgetvriendelijk stylingsgamma vermeld te worden. Wil je de gepolijste versie van Sally herself zien? Volg dan even hieronder de korte uitleg.





Verdeel je haar in twee secties. Waarbij je de bovenste helft even met een speld vastzet op je hoofd. En de onderste helft met een elastiek vastmaakt. Toupeer de bovenste helft van je haar en creëer vooral aan de aanzet tamelijk wat volume. 


Rol je haar op tot je een halve draai hebt. En zet vast met enkele schuifspeldjes. Hetzelfde doe je met het onderste gedeelte van je haar. Start opnieuw met te touperen vanaf de aanzet.


Oprollen tot je een halve draai hebt en vastzetten met schuifspeldjes. Om alles de hele dag/avond te laten zitten, spray je als finishing touch haarlak. Ik gebruik de Nivea Styling Spray Extra Strong ( 250 ml - 3.99 euro). Maar je zou ook de gewone Strong variant kunnen gebruiken. 


Winactie

Ben je benieuwd naar meer? En wil je zelf de uitdaging aan gaan? Dan heb ik goed nieuws, want ik mag in samenwerking met Nivea één lezer gelukkig maken met een compleet hairstylingsset. De inhoud: hairspray strong, hairspray extra strong, hairspray diamond gloss, styling cream en styling mousse flexible curls.


Wat moet je hiervoor doen? Mail naar beautytreasures@hotmail.be waarbij je kenbaar maakt dat je wenst deel te nemen aan de Nivea winactie. Winactie is enkel open voor Belgische deelnemers. Meedoen kan tem 6 juli 2014.

Extra winkansen? 
  • Volg mij via Facebook en share deze winactie met jouw vrienden (+1)
  • Volg mij via Twitter en maak de winactie via Twitter bekend (+1)
  • Volg mij via bloglovin' (+1)
  • Volg mij via Instagram (+1)
Veel succes!

Beauty Treasures

6 opmerkingen:

  1. Ik sla de winactie over, maar ik vind die dubbele bun echt wel heel tof staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg, ik doe mee hoor. Ik volg je via bloglovin en FB, maar het bericht op FB kon ik nog niet delen, want het was er nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig filmpje, hoe doe je dat iedere keer weer :-)! Ik ding graag mee voor dit leuk haarpakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sla hem over maar wens de dames met lang(er) haar veel succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen