12 aug 2014

DR. HAUSCHKA | LIMITED EDITION BRONZING POWDER

Binnen een paar dagen verschijnt er een pareltje in de winkels van Dr. Hauschka. Speciaal voor dit najaar koos het merk om hun bronzing powder in een fraaie aquarel poederdoos te stoppen. Deze limited edition verpakking is ontworpen door Tina Berning, een Duitse kunstenares die mij totaal onbekend is. Maar de verpakking vind ik leuk en lief eruit zien.


Van lief gesproken, dit poedertje is ook zacht en lief voor de huid. Dr. Hauschka koos voor hoogwaardige ingrediënten zoals zijde, wondklaver, salie en toverhazelaar. Bij het openen van het doosje komt meteen een kruidige geur je tegemoet. Persoonlijk stoort mij dit niet, de geur verdwijnt ook onmiddellijk zodra je het poeder aanbrengt. Het bijhorende kwastje vind ik handig voor onderweg, maar voor dagelijks gebruik, grijp ik sneller naar mijn grote ronde poederkwast.


De bronzer is mat en is daarmee een goede bondgenoot om mee te contouren en het camoufleren van oneffenheden. Het poeder is qua kleur niet heel erg donker, waardoor ik deze regelmatig over volledig mijn gezicht aanbreng. Dat durf ik niet bij iedere bronzer! De textuur is zacht, maar voldoende stevig, waardoor je amper tot geen fall out hebt. Het fijne, dunne poederlaagje dat achterblijft op de huid oogt natuurlijk. Heb jijzelf een licht huidtype, dan is deze Dr. Hauschka bronzer zeker een aanrader voor jou. De getinte huidjes zullen wat meer moeite moeten doen om de kleur op te bouwen. Voor mij persoonlijk brengt deze bronzer heel wat warmte in mijn gelaat zonder onnatuurlijk te ogen. Ik vind het heerlijk om te zien hoe deze bronzer mijn huid matteert en terwijl mijn poriën op de wagen verdoezelt.


Doordat ik niet dagelijks foundation draag, is deze bronzer voor mij een mooi alternatief. Het zorgt voor een warm zomers effect, ziet er heel natuurlijk uit en in combinatie met een beetje blush heb ik alsnog de gezonde blos. 



Hou mijn blog zeker in de gaten want er komt een mooie nieuwe winactie online waarbij ik deze limited edition bronzing powder verloot!

Te koop vanaf half augustus. Prijs per stuk 21.50 euro/9 gram/limited edition. Voor een verkooppunt bij jou in de buurt klik hier.


Beauty Treasures

4 opmerkingen: