11 aug 2014

OPGEBRUIKT & KLEINE REVIEW #13

In juli maakte ik onwijs veel producten op. Met het oog op de verhuis gebruikte ik systematisch vaker dezelfde producten, waardoor producten ook sneller op geraakte. Zo'n heerlijk gevoel! Ready voor de empties van de maand juli en begin augustus? Zet je wel schrap voor een lang filmpje!


Veel, niet waar? Ik was ook verbaasd toen ik het filmpje aan het maken was, mijn tas was dan ook overladen vol. 

Wattenschijfjes van het huismerk Kruidvat
Odylique coconut candy body scrub
Odylique toning fruit body butter
Balea navul handzeep
Voetboter van het huismerk Kruidvat
borstels - kam - maskerkwast
Douchegel Mylène
In De Watten Whip It Up Cactus & Sea Salt
In De Watten Scrubby & Bubbly Pink Sugared Roses
The Secret Garden & Boozyshop body butter Kaneel Appeltjes
Volatile massageolie
Sensodyne tandpasta
Mosquitno
Yves Rocher Hydra Specific reinigingsmousse
Yves Saint Laurent Youth Liberator serum
Garnier Moisture match dagcrème voor de vermoeide huid
Auriga Flavo C Flash serum
Auriga Flavo C serum
Rainpharma brocolli masker

 
Beauty Treasures
 

4 opmerkingen:

  1. vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te zien, mooie producten heb je opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De scrub klinkt inderdaad wel leuk, met van die kleine scrubpitjes :-) Ik koop ook altijd navulzeep, al heb ik niet zo'n glamoureuze zeepdispenser als jij, haha.

    BeantwoordenVerwijderen